Gyakran ismételt kérdések

  • Napkövet tevékenység

  • Ki az a Napkövet?

    Te!
    A Napkövet az enHome nagykövete. A Napkövet és az enHome között a közvetítői jogviszony létrejöttét követően jogosult az enHome termékeit ajánlani.

  • Mit csinál a Napkövet?

    A Napkövet feladata, hogy minél szélesebb körben ismertesse az enHome napelemes rendszerek előnyeit és napelemes rendszerek tervezésénél, kivitelezésénél az enHome megoldásának választását ösztönözzék.

    A Napkövet regisztrációt követően a Napkövet fiók Adatok menüpontban kitölti az adatait, elfogadja az ÁSZF-t és a közvetítői szerződést. Ezt követően jogosult a tevékenység megkezdéséhez.

    A Napkövet, hozzájárulást követően, rögzíti az Új ajánlások menüpontban az ajánlott nevét, e-mail címét, valamint opcionálisan a telefonszámát. Az ajánlás révén az ügyfél egyszeri, fix összegű kedvezményben részesül. Amennyiben az ajánlás sikeres, a Napkövet jutalékra lesz jogosult.

    Ne feledd, ajánlásoddal nemcsak ismerősöd, hanem Te is jól jársz!

  • Miért kell ennyi adatot megadni ahhoz, hogy Napkövet lehessek?

    A sikeres ajánlás nyomán fizetett jutalék adó- és járulékköteles. A NAV felé való bejelentési kötelezettség azonban nem Téged terhel, ezt mi elintézzük helyetted, hogy Te az ajánlásaidra koncentrálhass. A kért adatokat azért szükséges megadnod, hogy az adó- és járulékok bruttó összegből való levonását intézhessük, és a Közvetítői szerződés 1. sz. mellékletében megtalálható nettó jutalékot megkaphasd. Ha megadod valós adataid, akkor Neked már nincs más dolgod, csak ajánlani az enHome napelemes rendszereit. További részletes információt az ÁSZF-ben találsz.

  • Ajánlások

  • Mit kell ajánlanom?

    A Napkövet az enHome napelemes rendszereit hivatott ajánlani, szóban vagy írásban felhívva a figyelmet a napelemes rendszerekre és arra, hogy az ügyfelek egyszeri, fix összegű kedvezményben részesülhetnek, amennyiben a számukra küldött tájékoztatóban található úton kérnek ajánlatot enHome napelem rendszerre.

  • Ki lehet ajánlott?

    Bárki, aki érdeklődik a napelemes rendszerek iránt és nem él egy háztartásban az ajánló Napkövettel.

    Az ajánlás csak Magyarországon található ingatlanokra tervezett napelemes rendszer beruházásokra érvényesíthető.

  • Hogyan tudok ajánlást rögzíteni?

    Ajánlás rögzíthető az Új ajánlás menüpontban, az ajánlott nevének és e-mail címének, valamint opcionálisan a telefonszámának megadásával.

  • Hogyan követhetem nyomon a rögzített ajánlásaimat?

    A Napkövet fiók Ajánlások menüpontja nyújt naprakész tájékoztatást az ajánlások státuszáról, beleértve az ajánlatkérés, szerződéskötés és előlegfizetés időpontját.

  • Hány ajánlást rögzíthetek jutalék reményében?

    Bármennyit. Azonban kérjük, vedd figyelembe, hogy ajánlásaid elévülhetnek, amennyiben az ajánlottjaid nem kérnek ajánlatot az enHome-tól. Az ajánlás egy ügyfélre és az ügyfél egy beruházására érvényes.

  • Az ajánlottam szerződést kötött az enHome-mal. Miért nem látom a státuszváltozást?

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy az enHome értékesítési folyamata és a Napkövet fiókod közötti szinkronizáció több munkanapot is igénybe vehet.

  • Mi garantálja, hogy megkapom az engem illető jutalékot?

    Az ajánlás rögzítését követően ismerősöd e-mailben felkeressük. Amennyiben ismerősöd ajánlatot kér, rendszerünk rögzíti azt, és automatikusan összehangolja az Általad felvett ajánlás adataival. A Napkövet fiók Ajánlások menüpontban nyomon követheted a rögzített ajánlásokat, láthatod, ismerőseid hol tartanak a folyamatban. Sikeres ajánlás esetén, amennyiben ismerősöd szerződést köt és átutalja a szükséges előleget is, automatikusan jutalékra leszel jogosult. A rögzítést követően tehát nincs is más teendőd, mint hátradőlni, és várni!
     

  • Mi történik azt követően, hogy rögzítettem egy ajánlást? Van bármi más teendőm?

    Ajánlásod rögzítésével egy időben ismerősöd kap egy e-mailt. Az e-mailben egy egyedi linket talál, erre kattintva tudja elindítani az ajánlatkérési folyamatot. Az ajánlatkérést követően ismerősödnek elküldjük a Napkövet kedvezménnyel csökkentett előzetes árajánlatunkat, illetve kollégáink felveszik vele telefonon a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessenek vele. Erre azért van szükség, mert az ajánlat véglegesítését minden esetben egy személyes, helyszíni találkozó előzi meg, és ezután történhet meg a szerződéskötés. Rendszerünk a teljes értékesítési folyamat során tárolja a Napkövet kódod, ez garantálja, hogy az előleg beérkezését követően te is megkaphasd a jutalékodat. Ajánlás rögzítése után tehát nincs más dolgod, mint nyomon követni Napkövet fiókod „Ajánlások” menüpontjában a folyamat előrehaladását, és sikeres ajánlás esetén várni a jutalékot.

  • Jutalékfizetés

  • Mikor szerezhetek jutalékot?

    Ha az ajánlás sikeres, azaz az ajánlott ügyfél az enHome-mal szerződést kötött és előleget fizetett. Az ajánlások státuszai nyomon követhetőek az Ajánlások menüpont alatt.

  • Mennyi idő alatt és hogyan juthatok az ajánlásom után járó jutalékhoz?

    Jutalékfizetésre akkor vagy jogosult sikeres ajánlásaid után, ha az Adatok menüpontban teljes körűen rendelkezésünkre bocsátottad adataid. Innentől kezdve a sikeres ajánlást követő 60 napon belül elektronikus úton utaljuk el a jutalék összegét az általad megadott bankszámlaszámra.

  • Mekkora a jutalék összege?

    A jutalék összegét a Közvetítői szerződés 1. számú melléklete tartalmazza.

  • Mi garantálja, hogy az enHome tudja, ha valakit én ajánlottam, és hogy megkapom az engem illető jutalékot?

    Az ajánlás rögzítését követően ismerősöd számára e-mailt küldünk. Amennyiben ismerősöd az e-mailben található egyedi linken keresztül kér ajánlatot, rendszerünk automatikusan rögzíti az azonosításodhoz szükséges Napkövet kódodat az ajánlatkérésben. Minden sikeres ajánlás esetén, vagyis amennyiben ismerősöd szerződést köt és átutalja az előleget is, automatikusan jogosult leszel a jutalékra. A Napkövet fiókod „Ajánlások” menüpontjában követheted nyomon ajánlásaid státuszát, így naprakész információt kaphatsz, ismerőseid hol tartanak a folyamatban, és mennyi jutalékra számíthatsz.

  • enHome

  • Mi az az enHome?

    Az enHome az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport üzletágaként kínál megújuló energiaforrásokra alapozott megoldásokat országszerte. Az enHome célja, hogy ezeket a technológiákat - teljes körű és kulcsrakész szolgáltatásai segítségével - minél szélesebb körben elérhetővé tegye, és Magyarországon egyre több háztartás számára biztosítson energiatermelést illetve - fogyasztást racionalizáló, környezettudatos megoldásokat.

    Bővebb információt az www.enhome.hu oldalon találsz.

  • Mi az a napelemes rendszer?

    A napelemek a napsugárzást közvetlenül villamos energiává alakítják az úgynevezett fotoelektromos hatás révén. A folyamatról a panelekben elhelyezett félvezető-réteg gondoskodik, amely leggyakrabban szilíciumból készül. Megfelelően méretezett rendszer háztartásod teljes áramigényét fedezheti, ráadásul az ily módon előállított energia teljes egészében tiszta forrásból származik.

    Bővebb információt az www.enhome.hu oldalon találsz.

  • Miért az enHome megoldását válasszák?

    Amit az enHome kínál: komplex, kulcsrakész megoldások, magas minőségi színvonal, gördülékeny, „egykapus” ügyintézés, rövid határidők, hosszú távú garancia. Mindezeken túl, az ajánlottad egyszeri, fix összegű kedvezményben részesülhet ajánlásod révén.

    Bővebb információt az www.enhome.hu oldalon találsz.

  • Segítségkérés

  • Miért nem tudok ajánlást rögzíteni?

    Kérjük, ellenőrizd, hogy az „Adatok” menüpontban adataid megadtad, valamint az ÁSZF-t és a közvetítői szerződést elfogadtad. Az ajánlás rögzítéséhez megfelelő formátumban szükséges az ajánlott nevét, e-mail címét megadni.

  • Mit tehetek, ha egy ajánlás nem került rögzítésre?

    Előfordulhat, hogy az általad ajánlott ügyfél e-mail címe már szerepel az adatbázisunkban. Ebben az esetben az ügyfelet már nem tudod Napkövetként ajánlani.

  • Mit tehetek, ha a jutalékot nem kaptam meg?

    Kérjük, hogy ellenőrizd, hogy valóban jogosult vagy-e jutalékra (az Ügyfél előleget fizetett státuszban van), valamint a Statisztikák menüpontban a Kifizetésre váró jutalék összege nem nulla. Továbbá a jutalékfizetés feltétele, hogy az Adatok menüpontban az összes szükséges adatod rendelkezésünkre bocsásd.

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy az általad megadott adatok helyességéért nem vállalunk felelősséget.

  • Hogyan tudom az adataimat módosítani?

    Az Adatok menüpontban minden adat (kivétel: e-mail cím) módosítható.

  • Egyéb

  • Meséltem másoknak a Napkövet programról. Szeretne az ismerősöm is Napkövet lenni. Mit tegyen?

    Ajánld ismerősödnek a napkovet.enhome.hu oldalt, ahol regisztráció után az adatok megadását, valamint az ÁSZF és közvetítői szerződés elfogadását követően Ő is Napkövet lesz.

  • További kérdéseim vannak. Hogyan kaphatnék rájuk választ?

    További megválaszolatlan kérdés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a napkovet@enhome.hu e-mail címen!